Wednesday, May 6, 2009

Angst X

Zo, nu Angst (http://angst.oneiros.be) een paar maandjes achter de rug is, begint het weer tijd te worden om vooruit te gaan kijken. Na een mail te hebben verstuurd naar de mensen die hebben aangegeven interesse te hebben om mee te helpen, lijkt het erop dat ze ook nu nog zin hebben om mee te doen. Het team zal dus worden uitgebreid want het lijkt erop dat de mensen die bij de vorige hielpen (Wim van Gucht, Onno Ebbers en Bard Neeus) ook nog zin hebben hierin. Als ik de foto's terugkijk: http://www.flickr.com/photos/larpfoto/sets/72157617470253319/ (© Wim van Gucht)Kijk ik met veel plezier op terug op een in mijn ogen geslaagd event. Ik vond het ook vooral leuk om de 2 avonden met dezelfde rollen en een zelfde scenario compleet anders te zien verlopen. Tuurlijk hebben we een rode lijn die gevolgd werd die avond, maar taktieken en uitgespeelde emoties waren compleet anders. Zo was vrijdag meer een familiedrama en zaterdag meer wonderlijk kwa reacties en rollenspel. Ze waren er op zaterdag dichtbij, een speler had een ritueel om dit teniet te doen, maar helaas probeerde hij het zonder anderen waardoor zijn lichaam en brein het niet kon onderhouden.
We nemen wel afscheid van Tim als Propsmeister, maar we hebben wellicht nieuw bloed om de handjes vuil te maken :).
Ik kijk er naar uit om weer in gang te schieten en mijn hersenen te laten knallen op een nieuw scenario... alhoewel ik nog geen concrete ideeen heb, zijn er wel wat ideeen die ik heb maar die zijn niet echt uitvoerbaar voor een Angst... We zullen met het team gaan brainstormen. Ik hoop dat de spelers er zin in hebben... en dat het animo nog groter is als vorige keer... en er geen griep heerst, want dat was me toch een partijtje stress extra. Maar dankzij vooral Gudrun is het toch nog goed gekomen.

More info coming when I have it ;)
Martijn

No comments: